General

RESUM DARRER CONSELL ESCOLAR

El passat dia 25 de març va tenir lloc la segona reunió de Consell Escolar del curs 2012/2013. Vam parlar de temes molt importants i us volem fer arribar un resum del més destacat.

1. Preinscripcions: aquest any hi ha hagut molta afluència de famílies a les jornades de portes obertes però el nivell de preinscripcions ha estat, si fa no fa, el mateix que la resta d’anys.

2. Projecte de camí escolar: segueix el seu curs junt amb la resta d’entitats implicades. Tot just ara es comencen a treballar els continguts curriculars del projecte.

3. Resultats del primer trimestre dels nostres ex-alumnes a l’Emperador Carles: el nivell assolit és el mateix que el de la resta d’alumnes provinents d’altres centres.

4. Canvi de porta per entrada i sortida: a partir de Setmana Santa, com haureu pogut comprovar, l’escola del c/Guitard queda inhabilitada i els nens i nenes de 3è a 6è sortiran per la nova porta del costat de la cuina, al c/Melcior de Palau. Aquesta mesura es pren amb la intenció de facilitar la recollida dels infants donat que la porta és més gran i millora la visibilitat i el control per part de pares i mares i professorat.

5. Indicadors de centre: el Departament d’Ensenyament fa una valoració de les escoles en funció dels resultats obtinguts pels alumnes en les proves de diagnosi de cinquè i les de competències de sisè. La nostra escola ja ha rebut aquests resultats, els estan elaborant i ens els faran a través del proper consell escolar.

6. Projecte de socialització de llibres: el Departament d’Ensenyament ha deixat de passar l’aportació econòmica per ajudar en aquest projecte a les escoles, de manera que se’ns deuen les de l’any 2011 i 2012. Vista la situació econòmica, és poc probable que aquesta aportació econòmica torni a curt termini, amb la qual cosa cal valorar si tirem endavant el projecte sense aquests diners. L’equip directiu de l’escola ha parlat ja amb la junta de l’AMPA i s’ha considerat que és un moment molt difícil per les famílies i que cal tirar endavant encara que suposi un augment de la quota, perquè mai suposarà el mateix que comprar tots els llibres de nou. Hi haurà una reunió amb la Comissió de Socialització de llibres i amb la part econòmica de la Junta de l’AMPA per determinar la viabilitat del projecte i s’establiran les noves directrius de les quals s’anirà informant als pares i mares puntualment.

7. Presentació de carta conjunta al Consorci d’Educació de Barcelona per reclamar algunes irregularitats a les obres: el sector pares i mares presenta un document al Consell Escolar per enviar conjuntament al Consorci d’Educació on es demana que es prenguin les mesures oportunes en determinats acabats de les nostres instal·lacions arran de les obres que han tingut lloc en els darrers temps (alçada de la barana del pati d’infantil, manca d’ombra al pati de grans, portes d’accés, etc) . Amb algunes modificacions sobre el document inicial, es determina enviar el document signat per totes les parts representades a la comunitat educativa.

Del desenvolupament dels diferents temes us n’anirem informant de manera puntual al llarg de les proreres setmanes.

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google photo

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s